tirsdag den 1. februar 2022

Februar 2022

Simple Daily Drawing.

Jo, Uglemor tegner endnu. Der har bare været så mange underlige stikord her i februar. Jeg håber marts bliver bedre.

28. Back to the Future ... ikke i dag.

27. Jolly Grizzly Bear ... bare nej.



Nok engang med regndråber på ruden.
Og underlig farve for at kunne se stregerne.

24 Camouflage ... hmm ... næh, der faldt mig ikke noget ind.

23. Prestigious Peacock, havde jeg set frem til. Men jeg fik bare ikke tegnet den dag.

Den sære struktur er skyggerne af regndråber
på en våd rude der falder hen over papiret.

21. Lip Gloss ... nej tak, altså.
20. Zentangle.
19. Highway.
18. Glamorous var heller ikke inspirerende.


14. Love is like an Hourglass,
15. Dancing Man og
16. In the Shape of a Circle sagde ikke Uglemor noget som helst, så de blev ikke tegnet.


11. og 12. på en side. Tid til at teste, hvad jeg
kan med tingene i mit gamle penalhus.


Og så var det tid for Uglemor til at springe en dag over, Saturn den 10. blev ikke til noget.





... og den kom på kunstkammeret,
hvor den endnu kan ses, hvis ingen har taget den.







Ingen kommentarer: