mandag den 17. januar 2022

Januar 2022

Simple Daily Drawing.

Jeg ville bare lægge min Tin Can op, men så så jeg en i gruppen, der havde gjort status over januar (på en dertil indrettet side i månedsblokken). Og så måtte jeg bare gøre noget lignende. Så fik jeg øje på en, der fortalte, at hun havde fødeslsdag, og derfor var ved at fortsætte med fødselsår i stedet for 2022. Og så fik jeg en idé til min Backwards tegning. Mit fødselsår! Det er jo ens forfra og bagfra, og op og ned. Et ægte palindromtal 😉 Eftersom jeg allerede havde limet papiret med februars stikord ind, måtte det være på samme side.




Den 30. var stikordet Backwards Det kunne Uglemor ikke finde ud af at tegne.



Den 26. var dagens ord Autograph. Den sprang Uglemor over.
Det samme skete med Train Conductor den 27.





Det var den sidste tegning der var plads til i denne tegneblok, som jeg tog i brug den 19. november 2021. Det vil sige at en blok holder ca. to måneder. Det er til at overkomme :)






20. januar var Henna Tattoo, den sprang Uglemor over.

     Dette fyrtårn findes ikke i den virkelige verden, men mit alter ego sad længe på klitterne højt over Longshore, mens jeg tegnede.
     You won't find this Lighthouse in the real world. But it is in my second home; and my alter ego sat high on the bluffs of Longshore while drawing this.


16. januar var Grand Canyon, den sprang Uglemor over.







8. januar var Concert Vibes, den sprang Uglemor over.










Ingen kommentarer: