lørdag den 31. december 2022

Januar 2023

Simple Daily Drawing.
Gruppens motto for januar er: Done is better than perfect ~ Tegnet er bedre end perfekt. Og det går jeg helhjertet ind for. Jeg lægger ALLE mine tegninger op her. Det sker ikke hver dag, men de kommer.

26. I am Batman

25. Syrup

24. CLutch

23. Chevron

22. Starts with L

21. What Stinks ~ en stinktæge, naturligvis. De kan ødelægge en hel portion hindbær.

20. Monopoly ~ ikke tegnet. Jeg har aldrig kunnet fordrage det spil. Man skal både være heldig og ond ved andre.

19. Country Music

18. Netflix & Chill :)

17. Toy Story

16. Monkey Ballerina ~ ikke tegnet


15. Caption This!

14. Who you gonna call

13. Freckles ~ det dejligste fregnefjæs, jeg kender. Og mit forbillede.

12. Lion's Mane Jellyfish

11. Clutter ~ efter mange dage med regn flyder vasketøjskurven over.



10. Multi-coloured


9. Necklace


8. Baby Turtle


7. Ice ~ en ny tegning fra min historie om Dråberne og IStapperne.


6. Bernese Mountain Dog

5. Oh My Goodness ~ Ikke tegnet


4. Irish Castle ~ Min fantasi gik vist lidt amok her


3. Lava Lamp ~ tilbage til 70'erne!


2. Eskimo ~ Isen fra Premier.
Kæmpe Eskimo, der nu altså er omdøbt til Kæmpe Solbær.

1. Rearview Mirror

Stikord:

Ingen kommentarer: