onsdag den 30. november 2022

December 2022

Simple Daily Drawing.

31. The End På en eller anden måde var jeg ikke helt færdig med de her emoticons - forløberne for Emoji'er - og jeg så en "You have been Cyber-mooned" oversigt forleden .. men hvor? (_|_)

30. Fireman ~ ikke tegnet

29. Creative Emoticon

28. A Romantic Tale of Broccoli

27. Charming Aestetical Weasel

26. Scamp ~ ikke tegnet
25. Hula Hoop ~ ikke tegnet

24. Grand Piano

23. Character from The Little Mermaid
 
22. Hollow

21. Round Bellied Monster
~ Et af mine ældste monstre, Hornet Bønne, han er i hvert fald rund. Han er altid fuld af misbilligelse, og har forfædre i familien Springbønne og i Anders And-skurke.

20. Wobbly ~ den sprang jeg over.

19. Comfy slippers ~ Muffin Jeg anede ikke, hvad jeg skulle gøre med Comfy slippers. For mig er Comfy barfodet. Og dagens prompt for Poetry Monday var Muffins, så det tegnede jeg i stedet.

18. Jumping Grasshopper
~ Det havde jeg ikke nogen idé om, hvordan jeg skulle gribe an, så jeg tegnede de balletsko, der har rumsteret inde i min hjerne den seneste uges tid. "The Dark Side of the Moon" er en hentydning til Mu'lan.


17. Teeter Totter ~ Her skulle Habakuk og Abelone have taget en vippetur.
Men jeg kom til at kigge i vores FBgruppe, hvor der var en, der havde tegnet akkurat det,
bare meget bedre. Suk.


16. Helicopter Ride ~ Habakuk

15. Granny ~ Abelone

14. Beautiful Antique ~ Habakuk

13. S.O.S

12. Fame & Fotune
~ Vi behøver ikke mere end en skitse af bygningen på toppen af Bilbremsebakken, vel?

11. Something Distorted - blev ikke tegnet

10. Reef Fish ~ mon der er andre end mig, der husker de der skotøjsæske-akvarier?
Og hvor omhyggeligt man farvede fiskene,
og altid var bange for at ens tusser løb tør for farve,
før man blev færdig?

9. Underdog - rent bogstaveligt.

8. Flames - Her havde jeg vist lidt vel travlt.

7. Titanic - det betyder altså også bare kæmpestor.

6. Martial Arts ~ havde jeg nær ikke tegnet pga. nogle dumme, feministiske bemærkninger,
men hvorfor lade andre mennesker ødelægge min fornøjelse?

5. Indian Wildlife

4. Chess

3. Monster Truck

2. Follow

1. Koala


Stikord:

Ingen kommentarer: