tirsdag den 10. september 2024

September 2024

En ny begyndelse ~ En ny Facebookgruppe

     Pludselig, sidst i august - først i september fik jeg lyst til at tegne igen. Jeg tegnede lidt Dråber, en sær snegl og så min umulige Rubiks-terning, der har en ny pentomino på hver side. Det kan ikke lade sig gøre, altså.
     Så tænkte jeg, at der måtte være andre tegnegrupper på FB, og ledte og fandt 365 days of drawing prompts ... og skæbnen ville, at dagens prompt var: Let's pretend.


11. Octopus wearing a Snorkel - Jeg mente ikke, at en sprutte havde brug for en snorkel, så denne let surrealistiske bedstemor-sprutte fik bare lov at holde én. Men hvor mon den har en snorkel fra?

12. Silver ~ der straks fik mig til at tænke på sølvkugler, varulve og Habakuk med sin muskedonner.






Ingen kommentarer: