torsdag den 1. juni 2023

Juni 2023

Efter min sørge-post har jeg slet ikke tegnet noget, men bare fulgt FB gruppen på sidelinjen. Nu bgynder det at tynde ud i bidragyderne dér, fuldstændig som jeg forudså.
     Jen Creamer, hvis tegninger, jeg elsker, og som trofast lagde dem op næsten hver dag, postede 2., 3., 4, 5. og 7. juni og så ikke mere.
     Der er nu 15 - 20 tegninger pr. dag. Sørgeligt. Der er 11.900  medlemmer i gruppen, men de fleste poster nok ovre på den nye betalingsplatform nu.

Jeg talte lige et par tilfældigt udvalgte dage. Her er hvor mange der lagde tegninger op på de nævnte datoer i de fire seneste måneder:

             Marts     April       Maj       Juni
 9.            52          30          27          19
12.           65          44          26          21
24.           66          41          26          17

E-brevet om den nye gruppe nåede os den 1. april.



Ingen kommentarer: